TEMPAHAN BANNER & STREAMER

Tempahan Trophy & Medal

Tuesday, September 29, 2015

Aman Central

Aman Central akan menjadi pusat membeli-belah terbesar di Alor Setar, Kedah. Terletak d tengah-tengah bandar, Aman Central terletak berhadapan Menara Alor Setar dan di sepanjang Lebuhraya Darul Aman yang sibuk. Sebuah syurga membeli-belah dengan 6 tingkat terapi runcit yang terdiri daripada persembahan terbaru dalam fesyen, kecantikan, hiburan, makanan & minuman, pawagam, bowling dan gimnasium yang semuanya terletak di satu tempat. Aman Central bersedia untuk menjadi hab gaya hidup baru di Alor Setar.



Terletak pada 7.03 ekar hartanah utama di Alor Setar, Kedah; Aman Central akan menjadi destinasi gaya hidup terbesar dan paling hangat di rantau ini terutama di utara Semenanjung Malaysia. Ia mempunyai kawasan binaan sebanyak 2 juta kaki persegi dan kawasan sewaan bersih sebanyak 800,000 kaki persegi tersebar di 6 tingkat dan kira-kira 330 lot runcit serta lebih daripada 1,700 tempat letak kereta.

Perayaan dan keseronokan akan menanti kerana Aman Central memperkenalkan dirinya dengan gabungan menarik kedai-kedai, 10 skrin pawagam, 30 lorong bowling, kedai-kedai makan dan perkhidmatan yang akan meningkatkan aktiviti membeli-belah di Aman Central.

Satu struktur pemilikan entiti Aman Central dan pengurusan profesional dengan pengalaman dalam menjalankan pusat membeli-belah lain yang berkembang maju di rantau ini menawarkan persekitaran runcit yang lebih menarik bagi pembeli dan peruncit tidak pernah dijumpai di mana-mana di persekitaran Alor Setar. Apa yang dinanti-nantikan Aman Central pasti akan membantu meningkatkan dan mengukuhkan status Alor Setar sebagai sebuah bandar yang santai dan keseronokan.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...