Sunday, September 24, 2017

Kelambu Moden Murah (AzzReen 019-5908565)

Kelambu Moden Murah
100% trusted Saler.. Dijamin bukan scamer.

Harga Kami:-
RM40 + FREE POSTAGE SELURUH MALAYSIA.
Kalau tak kompidennn jugak dengan postage boleh mai beli di kedai kami nohhh..


Anak-anak tidur tak lena sebab kena gigit nyamuk, kena gigit serangga... Paling seriau kalau anak-anak kena inject dengan nyamuk Aedes.. Habis naik merah kulit comel gebu depa.... Pasang kipas kuat-kuat pun nyamuk tak lari jugak.. Aduhaiii kesian kat anak-anak.... Sapa tak sayang anak-anak oiii!! Kalau kita yg dewasa ni pun tak berapa nak tahan bila kena ketit dengan nyamuk, ini kan pulak anak-anak..
Nak pasang ubat nyamuk memang tak sesuai sebab ASAP UBAT NYAMUK ni 10KALI LAGI BAHAYA DARI ASAP ROKOK.

Dah tak payah guna ubat nyamuk, tak payah spray² dah. Dok ja dalam kelambu yang ada pintu zip ni, selamat!!!.. Tidor pun boleh lena sebab nyamuk dah tak boleh nak cium..... Jimat pon boleh jimat $$$ Kena bayar sekali ja tapi boleh pakai berkali kali...
Kalau ada yang minat nak beli boleh PM / WhatsApp saya ya.... guna link kat bawah ni:-
- www.wasap.my/60195908565
- www.wasap.my/60195908565
- www.wasap.my/60195908565

Kalambu Moden Murah ni ada 3 saiz :-
1. Saiz Single = 150 cm x 200 cm
2. Saiz Queen = 180 cm x 200 cm
3. Saiz King = 200 cm x 200 cm

Harga kelambu moden yg mookcik jual di:- 
- facebook RM40 & Free Pos within Malaysia ( https://www.facebook.com/kelambumurah2u )
- Carousell RM40 & Free Pos within Malaysia ( https://carousell.com/p/129096158 )
- Lazada RM49 & Free Pos within Malaysia
Sama ja puan yg menjuainya..... Ikut la nak beli kelambu moden ni dekat page mana pun.. mokcik ok jeee
 

Bagi yang nak datang kedai.... beralamat di :-
No. 6, Arked Ketapang Sebelah Masjid, 
06300 Kuala Nerang Kedah Darul Aman
Tel : 019-5908565

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...